Dominika Špačková>Kurzy a semináře>Od nápadu k produktu (či službě)

Od nápadu k produktu (či službě)

Máte nápad. Chcete ho rozjet. Možná na něm nějakou dobu pracujete, ale pořád není tak skvělý, jak si představujete. Možná si nejste jistá, jestli se bude prodávat. Možná to nějakou dobu odkládáte. Možná vůbec nevíte, jak ho dostat mezi svoje klienty. Možná jste teď zaseklá. Možná se jen bojíte.

 
 

Jednu věc víte jistě: chcete to konečně rozjet. Nastal čas svůj nápad zrealizovat. Ne jen sama pro sebe nebo pár kamarádek, ale dostat produkt/službu mezi lidi. Konečně nastal čas na svém nápadu vydělat peníze.

Budou to lidi kupovat? Co když se jim to nebude líbit? Co když to bude propadák?

Jít s kůží na trh je těžké

Často nám podnikatelkám strach nebo touha po dokonalosti brání uspět. Začít s něčím novým je těžké, protože nikdy dopředu nevíme, jak to dopadne. Nikdy nevíme, jaká bude reakce druhých lidí. A zvlášť pokud je to projekt, který chceme realizovat delší dobu. A tak si někdy produkt nebo službu děláme pro sebe do šuplíku.

Nápad. Zůstane nezrealizovaný i ten váš?

Jenže kolik projektů už zůstalo nezrealizováno? Kolik projektů neobohacuje svět, protože jsme se bály, nevěděly jak, čekaly na dokonalost, nevěřily si? Nebo se nedokázaly k realizaci dokopat, nenašly podporu?

Čekání nebo vylepšování produktu nepomůže

Jestliže jste někdy zkoušela čekat, že se obavy samy od sebe rozplynou, pravděpodobně jste zjistila, že obavy nejenže zůstaly, ale rozrostly se dál. Ani tichá práce na produktu nebo službě vás obav či pochybností, jestli tento produkt klienti budou kupovat, nezbaví. Stejně tak nepomůže další kurz na rozšíření kvalifikace, čekání na správný čas nebo že jednou ta služba bude perfektní.

Všechno jsou to jen pochybnosti.

Jde o klienty. Jen oni vám dají jistotu.

Pochybností vás zbaví jen to, že službu a produkt začnou využívat skuteční klienti a řeknou vám k tomu svůj názor. Co je skvělé, co funguje. Co potřebují vylepšit. Co jim chybí.

Proto potřebujete svoji službu dostat co nejdříve mezi klienty, i když ještě není dokonalá. To klienti vám řeknou sami, co potřebují zlepšit.

Proto jsem kurz Od nápadu k produktu sestavila tak, abyste mohla svůj nápad vzít, zpracovat a poslat mezi lidi během 4 týdnů.

Už vás slyším: “Jenže to ale produkt/služba nebude dokonalá!“

Přesně tak. Nebude. Jde ale o vaši novou službu/produkt, a tak ani dokonalá být nemusí. Daleko důležitější je co nejdříve získat zpětnou vazbu od reálných klientů. A neztrácet zbytečně hodiny a týdny přípravou něčeho, co by nakonec nekoupili.

Naučíte se vypouštět produkty v testovací podobě. A teprve na základě zpětné vazby od klientů je můžete přivést k dokonalosti. Naopak to nefunguje.

Nechcete strávit stovky hodin práce nad nějakou novinkou, kterou nakonec nikdo nebude kupovat. Chcete vytvářet takové produkty a služby, které klienti milují a chtějí kupovat.

Ušetříte si tak mnoho frustrace. Mnoho času a spousty peněz vynaložených na něco, co nikdo kupovat nechce.

V kurzu vám ukážu metodiku, jak uvádět novinky na trh, aby je zákazníci opravdu kupovali.

Nabídka sestavená za 4 týdny

Všechno jsem připravila tak, abyste na konci kurzu (po 4 týdnech) měla vytvořenou nabídku, kterou posíláte zákazníkům.

Metodiku jsem zpracovávala po celou dobu svého podnikání (přes 12 let) a postupně přidávala různé aspekty, například:

  • jak zjistit, co zákazník potřebuje,
  • jak zákazníka přesvědčit, aby koupil,
  • jak sestavit nabídku,
  • jak napsat prodejní text.

Při procesu tvorby jsem narazila na spoustu vágních informací a technik, které nefungovaly, protože nebyly zasazeny do jednotného systému. A proto jsem byla nucená vytvořit ho sama na základě studia u těch nejlepších.

Celou metodiku jsem vzala a strukturovala ji do jednotlivých cvičení, abyste vždy věděla, co přesně máte dělat.

Osobně vás povedu krok za krokem

Kromě jasného postupu vás celým procesem provedu za ruku při pravidelných callech/telefonátech v koučovací skupině. Dvakrát za měsíc si ve skupině o 6-7 ženách zavoláme, abych vám všechny nové informace pomohla uvést do praxe. Budu komentovat a ukazovat, co nefunguje, pomohu rozlousknout otázky, které by vás zdržovaly. Stejně tak si sama určíte, co chcete do příštího setkání dokončit.

A co si budeme povídat, život matek je někdy tak chaotický, že dokončit některé projekty je nadlidským úkolem. Když si však ve skupině sama dáte závazek, že něco dotáhnete do konce, tak vám to nedá a čas si na to prostě najdete.

Ano, skupinové koučování vám pomůže ty věci konečně dokončit. A vidět výsledky své práce.

Jak dlouho už o své novince přemýšlíte? Měsíc, dva? Nebo rok? A kolik zákazníků ji reálně koupilo? Jsem si jistá, že první prodeje budete mít velmi rychle.

Co když mi to nic nepřinese?

V nejhorším případě spolu strávíme pár hodin a vy si uvědomíte, že tenhle byznys, tato konkrétní služba, není to pravé ořechové. Zjistíte to ale včas ještě před tím, než byste vynaložila peníze a strávila čas na rozjezd něčeho, co by se vám nevyplatilo.

Jako to zjistila například Míša:

“Díky Dominice jsem si uvědomila, že můj původní plán (virtuální asistentka) není to, co hledám, hlavně z časových důvodů. Celé léto jsem proto přemýšlela o podnikání. Jelikož jsme začali stavět (svépomocí) došlo mi, že jsem na správném místě, ale v nevhodný čas. Tímto bych chtěla moc poděkovat za to, co děláte. Obzvlášť poslední streamy jsou prostě pecka. Letos se mi sice nepodaří nic rozjet, každopádně motivace je obrovská, hlavně díky Vám. Teď se soustředím na hledání oblasti, ve které bych se jednou uplatnila, a na sebevzdělávání. Začla jsem pomáhat jedné známé účetní, přihlásila se na účetní kurzy a zatím jsem nadšená. Doufám, že mi to vydrží, a kdo ví, možná má cesta jednou půjde tímto směrem.”
Míša Mičková

To nejlepší, co se může stát, je, že novinku konečně beze strachu vypustíte a budete sledovat, jak peníze připlouvají na účet.

Co vám kurz přinese?

  • Ukážu vám, jak vytvářet produkty/služby, které klienti rádi kupují.
  • Naučím vás, jak testovat služby/produkty na klientech, abyste se zbavila pochybností.
  • Vyhnete se proinvestovaným statisícům na službách, které nedávají smysl.
  • Ukážu vám způsoby, jak strategicky zvyšovat každý rok zisk, aniž byste musela pracovat více.

Hlavně se naučíte nepracovat na zbytečných projektech, ušetříte si tak čas a peníze na projekty, které peníze vydělají.

Učím totiž praktické věci, proto mými kurzy za posledních 8 let prošlo přes 2 500 lidí. Vím totiž, že když budeme spolupracovat, pak se vám čas a peníze investované do byznysu vrátí nebo ušetříte na takovém, který by se ani nerozjel. Vím také, že budete nadšená z výsledků, které se dostaví.

Většina lidí, kteří se naučili správně testovat a nové věci vypouštět strategicky a s rozmyslem, si pochvalují, že svoje novinky mohou vypouštět rychle a efektivně, bez zbytečných průtahů. A také že neinvestují ani čas, ani peníze do projektů, které u klientů nemají šanci.

A to je také důvod, proč ve svých kurzech dostávám takového reference:

"Svému tématu rozumí a opravdu jí záleží na tom, aby ženy na mateřské nepodnikaly riskantně. Umí poradit i s konkrétní situací."
Hana Mráčková

"Dominika vystupovala jako profík. Čišela z ní energie a bylo jasné, že ví, o čem mluví."
Jana Martinez

"Dominika ví, o čem mluví. Jako matka podnikatelka řeší naprosto jiné výzvy než běžný volnonožec. Je otevřená, vstřícná a rozumí potřebám matek."
Markéta Ubíková

"Spolupráce při mém dlouho odkládaném projektu s Dominikou v rámci „Dotahovače“ byla úžasně inspirující a podnětná. Dominika postupovala velice citlivým způsobem, respektovala mou složitou situaci jako pracující matky s dvěma malými dětmi a přitom mne neustále posouvala na cestě k dokončení projektu dál a dál. Ve chvílích, kdy jsem to kvůli často se opakujícím nemocem dětí chtěla vzdát, Dominika dokázala přijít se spoustou energie, „nakopla“ mne, vydolovala ze mne nejskrytější časové rezervy a ve zdánlivě neřešitelné a beznadějné situaci vymyslela možnosti, jak postupovat krok po kroku k vytčenému cíli. Rozhodně doporučuji využít projekt Dotahovače s Dominikou při důležitých projektech, které se dlouho odkládají, nebo které jsou pro jednotlivce vzhledem k jeho pracovnímu vytížení nebo péči o rodinu obtížné. Absolvování celého procesu Dotahovače s podporou Dominiky mi pomohlo i částečně změnit přístup v jiných profesních a soukromých záležitostech a za to patří Dominice můj velký DÍK."
Ing. Pavlína Orlová, daňová poradkyně

"Velmi Vám děkuji za páteční seminář, byl naprosto úžasný. Nyní se cítím tak lehce. Mám pocit, že jsem si u Vás vyložila několik cihel ze svého batůžku, který si nesu na zádech. Je skvělé, že můžete pomoci ženám odhodit svoje strachy."
Miroslava Krepčíková, sociální pracovnice

"O Dominice se prý říká, že je „hybatel“, který dokáže dát člověku potřebný impulz k vytoužené změně. To mohu s obrovskou vděčností potvrdit. Zcela oprávněně vzbudila důvěru takřka na první pohled. Během krátkého rozhovoru jsem s překvapením dostala praktické nasměrování ohledně své profesní cesty, které jsem v tu dobu sama marně hledala. To, co dala svou nezištnou radou do pohybu, je nad všechna má očekávání. Její schopnost vcítění se do druhého člověka a rozpoznání toho, co jemu konkrétně může pomoci, je ohromující. Moc Ti děkuji, Dominiko!"
Kristýna Sataryová, ilustrátorka a kreativní kreslířka

"Ženy, sdílím a doporučuju všem, i vám, co nejste mámy! :)
Z vlastní zkušenosti vím, že Dominika je skvělá průvodkyně, a to nejen na cestě v podnikání na vlastní pěst. Racionálně vám ukáže jednotlivé kroky a nastaví jednoduchá, ovšem jasná a striktní pravidla, která je třeba RESPEKTOVAT! Proč ten důraz…no, jasně… já je totiž NErespektovala. Moje božská vizička o spolupráci s jednou "podnikatelkou" byla přeci tak perfektní… Jenže ta spolupráce nakonec ztroskotala (o tom ale až jindy) a teď lidově řečeno, "padám na hubu". Naštěstí, díky Dominice, ne až na dno. :) Takže, ne naposled říkám a fakt si za tím stojím… S naprostou důvěrou se nebojte, když vám Dominika, lusknutím prstů, zboří vaše "dokonale vzdušné zámky", protože místo nich postavíte pomalu a jistě pevný a nedobytný hrad. Dominice díky za veškerou její podporu!"

Naďa Kelucová

"S Dominikou spolupracuji průběžně již rok a půl na projektu první sdílené kanceláře v Praze s hlídáním dětí Atelier PEXESO. Za tu dobu jsem použila v praxi mnoho jejích rad. Upravily jsme ceny, webové stránky, vytvořily koncepci pravidelných newslettrů, uspořádali několik propagačních akcí. Vše se pozitivně projevilo na mém podnikání. Líbí se mi její styl - věci je potřeba zjednodušit a jít k cíli efektivně a vytrvale. A to vše v souladu s ženskou přirozeností. Dokáže povzbudit, ale i konstruktivně kritizovat a ukázat jiný pohled na věc. Další její předností je, že se neustále vzdělává a používá k tomu nejen české, ale i zahraniční zdroje. Jejímu poradenství věřím a vřele doporučuji, zvláště podnikajícím ženám či maminkám."
Pavlína Mertová, provozovatelka coworkingu pro rodiče, Ateliér Pexeso

“Původně jsem se v dohledné době do ničeho nechtěla pouštět, mám předvánoční kvalt a v první řadě musím dělat to, co dělám. Ale nakonec jsem se přece jen do jednoho malého projektu pustila: Otevírám si obchod na Etsy a napadlo mě nabídnout dalším lidem, ať do toho jdou současně se mnou. Uplatnila jsem zde myšlenku testovat nápady co nejrychleji za peníze.

Přiznám se, že jsem si nehrála s dalšími pomůckami z kurzu, jen jsem využila příležitost. A jsem za to ráda. Nebýt Dominiky, patrně bych dala účast ve skupině zadarmo. A už druhý den bych se mlátila do hlavy za to, že se věnuju zadarmo něčemu úplně jinému, než jsem chtěla zrovna dělat. Takhle mě to nepálí, protože i když vím, že mám se skupinou práci navíc oproti tomu, kdybych se věnovala jen vkládání zboží na Etsy, mám to vykompenzované ziskem. Navíc mě hřeje pocit, že vím, že je o tento produkt zájem.

Maximum materiálů pro skupinu si tvořím tak, abych je mohla použít příště. I když nebudou dokonalé. To mě naučil taky tenhle kurz. Tím, jak probíhal. Vím, že tu nefungovalo snad nic tak, jak to bylo původně naplánované. A stejně jsme s tím (snad všechny) v pohodě. Tak proč by neměly mně odpustit nedokonalosti moje zákaznice? Důležité je, jestli jim vyřeším jejich problém, a to věřím, že udělám.”
Hanka Konečná alias Žirafka, která učí, jak podnikat v rukodělné tvorbě

“Měla jsem nápad, místo a termín a v kapse ani korunu. Potřebovala jsem z ničeho vykopat na světlo dvoudenní event a sehnat na něj peníze. Potřebovala jsem vytvořit luxusní nabídku, která mně a mé vizi dodá sebevědomí – to se mi s pomocí kurzu podařilo. Díky jednotlivým krokům v kurzu jsem si ujasnila, co chci dělat dál, jak souvisí tenhle jediný produkt s mými dalšími nápady a jak by mi to všechno mohlo vydělat víc než na telefon.

Podařilo se mi spustit prodejní výstavu Green Beauty Market, která se v centru Prahy uskutečnila tento pátek a sobotu. Na místě bylo téměř 60 značek přírodní, eko a veganské kosmetiky, a to jak té běžné, tak té profesionální. Na páteční konferenci pro odborníky se mi podařilo sehnat skvělé přednášející, včetně německého parfuméra Ronalda Tentuniana.

Byly to čtyři intenzivní měsíce, mezi kterými se mladší dítě navíc adaptovalo v jeslích, ale já jsem nepodlehla stresu, protože jsem věděla, že to, co dělám a jak to dělám, JE DOBRÉ. A to jen díky Dominice, jejím konzultacím a radám.

Musím říct, že bez Dominiky a jejího kurzu bych tohle nedokázala, protože jsem neměla žádnou formu, do které bych se natlačila, byla jsem změtí nápadů a tužeb, Dominika mi tu formu dodala a společně jsme upekly skvělý BIOKOLÁČ.”
Andrea Mouaddab Vémolová, autorka magazínu Lohas a dlouholetá tisková mluvčí kosmetických klientů, http://www.greenbeautymarket.cz/

Neslibuji miliony, ale strategii

Nemůžu slíbit, že vyděláte milion, ani že to bude bez práce. Neslibuji, že vaši službu klienti koupí.

Stojím si za tím, že budete mít metodiku, jak postupovat, když budete tvořit a uvádět na trh novinku. Otestujete ji nejprve na malém množství klientů, třeba zatím v ne tak dokonalé verzi, a získáte tak informace pro další rozvoj dalšího podnikání.

Když nevyjde první nápad, dostanete strategii, jak vyhodnotit, kde se stala chyba a jak pokračovat dál.

Vytvoříte celou řadu služeb či produktů

Navíc celý proces můžete znovu a znovu opakovat u dalších produktů či služeb. Postupně se naučíte uvádět novinky na trh, celý proces bude rychlejší a efektivnější. Naučíte se, jak navázat dalšími produkty, vytvořit si celou řadu aktivit či služeb, které můžete klientům nabízet.

Tento kurz vám předá informace, které bychom probraly na osobních konzultacích v průběhu 10 konzultací po hodině a půl, což by vyšlo zhruba na 22 500 Kč. Takový balíček služeb mohu nabídnout jen omezenému množství lidí, a proto jsem vytvořila kurz, který můžete pořídit za 7 689 Kč.

A abych se nezapomněla představit

Dominika Špačková, kurzy dělám 10 let, podpoře podnikání jsem se začala věnovat poprvé před osmi lety, před pěti lety jsem k tomu přidala podporu podnikajících maminek. Mými kurzy prošlo celkem více než 2 500 lidí. Podporuji podnikatele v tom, aby podnikání rozjeli dle svých možností a neprodělali při tom peníze, když to nevyjde.

Záruka kvality

Pokud s kurzem nebudete spokojená, stačí, když nám do 30 dní napíšete, proč jste zklamaná, a vrátím vám celou částku za kurz. Za tím co dělám si stojím. Zatím jsem ještě nikdy nemusela tuto garanci využít, což mě nesmírně těší a věřím, že to potěší i teb

Už jen poslední krok

Vstupte do kurzu Od nápadu k produktu (či službě)

A naučíte se:

  1. Jak vytvářet takové produkty, které klienti sami chtějí kupovat.
  2. Co udělat, aby nabídka byla pro klienta neodolatelná.
  3. Jak si sledovat, zdali se vám taková služba finančně vyplatila či vyplatí.
  4. Jak sestavit celou řadu produktů či služeb.

A získáte:

  1. Přístup k jedinečnému know-how, které vám umožní během krátké doby spustit nové produkty a dostat je mezi lidi.
  2. Audio lekce: 23 lekcí v celkové délce 5 hodin a 12 minut.
  3. 4 pracovní listy, pomocí kterých budete moci celý postup procházet stále dokola.
  4. Přístup do skupiny na Facebooku, ve které vám budu zodpovídat vaše dotazy.
  5. Ve variantě "Jsme v tom společně" 3měsíční přístup do koučovací skupiny.

Jaká je cena kurzu?

Když bychom si sedly spolu a postupně to prošly, zabralo by nám to cca 15 hodin, zhruba za 22 500 Kč. Tento audio kurz i s koučovací skupinou vás vyjde na 7 689 Kč.

Jsem samouk Jsme v tom společně
audio lekce audio lekce
skupina na Facebooku skupina na Facebooku
  koučovací skupina (3 měsíce)
2 500 Kč 7 689 Kč

Jaký je rozdíl mezi variantami

Samouci projdou materiálem sami, dle svého vlastního tempa. A svoje dotazy mohou klást ve skupině na Facebooku.

K tomu navíc v koučovací skupině máte moji plnou podporu po tři měsíce jednou za 14 dní. Koučovací skupiny probíhají osobně v Praze ve čtvrtek nebo on-line v úterý vždy dopoledne. Dotazy zodpovídám osobně a dohlížím na to, že někde nezastavíte a že svoje nápady zrealizujete.

Napište si o nový termín semináře:

Tento seminář se konal naposledy v úterý 22. listopadu 2016 v ceně 2 500 Kč.

Jakmile vypíšu termín pro tento seminář, tak Vám pošlu email s podrobnostmi.




Např. termín, který by Vám vyhovoval.




Reference

"Po absolvování několika seminářů rodinných konstelací, které mi pomohly nahlédnout na svou osobnost "zevnitř", jsem zjistila, že i když jsem žena, mnohdy se jí necítím. A když jsem jednou brouzdala na internetu, upoutalo mě slovní spojení Vědomé ženství. Po dvou seminářích, kterých jsem se zúčastnila (Ženy, které běhaly s vlky a Probuzení ženy), jsem si ověřila, že to, že jsem narazila zrovna na Dominiku a její ženství, není náhoda. Její přístup k ženě a především její jemné, nenásilné a přirozené podání ženské vyjímečnosti v doprovodu šamanských rituálů mě nadchlo. Ze seminářů odcházím vždy nádherně uvolněná, vyrovnaná, obohacená o setkání s úžasnými ženami.. "

Martina Pošmourná 45 letvíce referencí



Tipy a novinky pro akční maminky




2009 - 2017 © Dominika Špačková