Dominika Špačková>Kurzy a semináře>Sestavte lákavé nabídky

Sestavte lákavé nabídky

(Workshop)

Stojí na vaše produkty klienti fronty, nebo spíše leží na skladě? Máte nový produkt (nebo službu) a potřebujete ho představit světu? Nebo chcete stávající produkt dostat mezi lidi, ale reakce jsou zatím vlažné? Nebo je to dáno cenou? Je správně nastavená? Nebo cenu držíte co nejníže, aby dolů nespadly už tak nízké prodeje.

 
 

Váš problém může být dán právě tím, že nemáte dobře popsanou nabídku, takže klient nepozná, že to je právě pro něj. Když už klient nakoupí, tak vám říká: “Je to super, škoda, že jsem to nevěděl dříve. Přesně to jsem potřeboval.”

Pokud jste tuto větu slyšeli nejméně jednou - víte, že produkt nebo služba je dobrá. Jenže klienti nekupují, kde je problém? Proč klienti nechápou, jakou hodnotu pro ně máte?

Jádro problému se skrývá ne v tom, že máte špatný byznys, špatný produkt, nebo jste špatní podnikatelé (A všichni si to o sobě myslí, když se jim něco neprodává). Zažili jsme to všichni. Jádro problému je jen v tom, že potřebujete nabídku lépe popsat - tak, aby klient pochopil, jak hodnotná je.

Jste si na 100 % jistí, že vaše nabídka je skvěle popsána?

Když jste nabídku naposledy sestavovali, možná jste ji stále přepisovali dokola, ale stále to nebylo ono. Nebo jste se seděli nad prázdným papírem a nic vás nenapadalo. Možná jen nevíte, co zdůraznit, možná nevíte, co máte do nabídky napsat, možná nevíte, jak to správně sestavit do prodejního textu nebo prodejního scriptu.

Navíc, většina podnikatelů nemá jasný postup, jak krok za krokem sestavit neodolatelnou nabídku. Chybí jasné kroky, chybí struktura, co přesně v každé nabídce má být. Nabídka tak vzniká vždy za momentální nálady.

Celé to můžete udělat i jinak. Neodolatelně připravená nabídka stojí na správné přípravě.

Bez přípravy totiž sedíte nad papírem a doufáte, že vás něco napadne. Mnohem efektivnější je zjistit si, jaké spouštěče prodeje váš klient má. Musíte vědět, co potřebuje slyšet, aby nakoupil. A pozor, nejsou to nějaké zázračné věty opsané z chytré knihy. Musíte odhalit spouštěče prodeje pro vašeho typického klienta.

Vy musíte odhalit, co potřebuje právě váš zákazník.

V dalším kroku je nutné zaměřit se na to, jakých výsledků za pomocí vašeho produktu nebo služby dosáhne (ano i náušnice přinášejí výsledek - cítím se nádherná) a zvolím strategii, jak mu správně výsledky komunikovat. Je možné, že v tomto bodě také zjistíte, že klient by si přál něco jiného. Svoji nabídku tak jednoduše poupravíte.

Předposledním krokem je správně propočítat cenu tak, aby klient měl tři cenové možnosti, aby si na své přišlli jak ti, co hledají nejvyšší kvalitu, tak i ti, co šetří každou korunu.

Teprve, když je připravena rozpracovaná nabídka, a jsou připraveny veškeré podklady, je na čase začít připravovat copy. Nebo prodejní script. Můžete dále připravit text do mailu, nebo text na web, nebo krátkou sales pitch, nebo nabídku, kterou hodíte na sítě.

Taková práce zabere 2 - 3 hodiny a výsledkem je neodolatená nabídka. Dobré copy nevznikne ve vzduchoprázdnu. Je dáno vaší pečlivou přípravou.

Děláte to také tak? Nebo zatím ne?

Naučím vás připravovat skvělé nabídky. Na celodenním workshopu vám krok za krokem předám metodiku, jak nabídku sestavovat a nic důležitého nezapomenout. Nebudete muset tápat a dumat, co tam napsat. Když uděláte dobrou přípravu, budete naprosto přesně vědět, co říci. Navíc budete mít v ruce jasný návod krok za krokem, podle kterého vždy budete vědět, jak na to.

Jako bonus si z workshopu odnesete jednu dobře zpracovanou nabídku, kterou můžete rovnou poslat klientům.

Druhý bonus. Soustředíme se jen na praxi.
Workshop bude efektivní a pracovní. Nebudeme zabředávat do teorie. Tu si projdete v lekcích, které jsou připraveny ve skupině Úspěšná a odpočatá, takže se nebudeme zdržovat.

CO VÁS NA WORKSHOPU ČEKÁ:

Projdeme 4 moduly:

1. Odhalte spouštěče prodeje ve stylu Sherloka Holmese

  • identifikujeme pro koho je nabídka určena a jaké jsou spouštěče prodeje
  • odhalíme, jaké věci klient potřebuje a zapracujeme je do nabídky
  • ukážeme si, proč při prodeji rozhoduje emocionální část mozku, nikoli racionální

2. Zaměřte se na výsledky a ukažte klientovi, čeho dosáhne

  • ukážeme si největší chybu, kterou lidé dělají, když sestavují nabídku
  • naučíte se, jak správně komunikovat výsledky nikoli prostý popis produktu
  • projdeme si také jak prodávat službu jako produkt, a naopak produkt jako službu

3. Najděte správnou cenu, která vám naplní kapsu a klient bude nadšený, že to získal za hubičku

  • projdeme si cenotvorbu, abyste nabídku neprodávaly pod cenou
  • ukážeme si, proč nízká cena může být příčinou nízkých prodejů
  • naučíme se dělat variantní nabídky, aby si každý klient z nabídky vybral

4. Vytvořte dárkové balení a nabídku skvěle popište, tak aby klient nemohl odolat

  • všechny předchozí kroky, sestavíme do jednoho celku a sestavíme neodolatelnou nabídku
  • sepíšeme nabídku do podoby e-mailu, nebo prodejní stránky (nezapomeňte si vzít počítač!)

Ve všech jednotlivých krocích vám budu dávat zpětnou vazbu na to, co připravujete. Proto nás na workshopu bude jen 6 - 8.

V případě zájmu o tento kurz nás prosím kontaktujte na "podpora@maminkatelky.cz nebo sledujte stránku www.maminkatelky.cz

Napište si o nový termín semináře:

Jakmile vypíšu termín pro tento seminář, tak Vám pošlu email s podrobnostmi.




Např. termín, který by Vám vyhovoval.




Reference

"Co se mi na Úspěšné a Odpočatí líbí nejvíc? Dominika a její přehled. Poslední dobou oceňuji čím dál větší empatii a podporu nejen z její strany, ale i členek, které jsou v podobné situaci jako já. Sdílení. Dominika má přehled, udržuje si ho a investuje do informací a svého rozvoje. Má skvělou argumentaci, podloženou fakty, také vlastní tvrdou zkušenost a jasně a striktně vymezuje hranice. Není to sluníčkové jednorožcové nadšení to zvládneš, jdi do toho, ale realisticky jasné poradenství. Umí pěkně stáhnout z pomyslného obláčku, a co můžu ze zkušenosti říci, realita doporučení od Dominiky jen potvrzuje. "

Klára Kratochvílová https://biologica.cz/více referencí



Tipy a novinky pro akční maminky




2009 - 2020 © Dominika Špačková