VIDEO: Jak cenotvorbou zvýšit zisk až trojnásobně?

Práce s cenou není jenom o zdražení, jak na trhu často vidím. Práce s cenou je komplexní přístup k trhu, konkurenci, zákazníkům a hlavně … k uvědomění si hodnoty, kterou klientům dodávám. Práce s cenou je zdražení … a zlevnění … a přeformátování toho, co prodávám, do zcela nových modelů.

Právě o cenách a cenotvorbě jsem si povídala s Martinem Hurychem v jeho podcastu Zážeh. Podívejte se na celý pořad, kde jsem odpovídala nejen na tyto dotazy:

  • Jaké jsou obvyklé přístupy k cenotvorbě?
  • Kdy cost-based pricing způsobí neprodejnost produktu?
  • Jak funguje produktová pyramida?
  • Jaké zvýšení obratu/zisku lze očekávat?
  • Jak by se mělo zdražovat?

P.S.: Podívejte se na nový projekt Valoa a vytěžte ze svého podnikání maximum.

Sdílet:

Odebírat newsletter:

Know-how

Powerpricing s Dominikou

Pravidelný newsletter plný know-how o cenotvorbě, byznys architektuře a strategii. Přidejte se!

Know-how
Copyright 2024
dominika@maminkatelky.cz
facebookenvelopelinkedinangle-downxingpaper-planepinterest-pwhatsappcommentingcrossmenu