Ideální zákazník

Ideální zákazník. Existují návody, jak si ho definovat, jak ho najít. 

A pak v reálu vidíte, co to dělá. Mají definovaného dokonalého ideálního zákazníka. Ten usměvavý, co vždy dodává podklady včas. Nikdy nepřibral a má skvělý střih vlasů a obroučky brýlí mu ladí s kapesníčkem v saku. K tomu je to ekolog.

Pak ticho. 

Pak hromada hnoje. 

Pak zase ticho. 

Teprve tady jsou ti reální klienti z masa a kostí

Mají břicho nebo zadek.

Stylově nic moc.

Platí vám.

Nehažte klienty na hnůj. 

Podívejte se na to, kdo z těch vašich reálných klientů drží v ruce poklad

Třeba se spolu budeme muset prohrabat nějakou tou kopkou hnoje, nevadí. Ale rozhodně se dostaneme k pokladu. Někde mezi vašimi klienty je schovaný. 

Místo toho se raději podívejme na to, jaké máte zákazníky, kteří vás živí. Kdo přináší nejvíce peněz? Za jaké služby? Jaká je u každého z nich ziskovost?

 

P.S.: Pojďme spolu najít poklad, který je někde mezi vašimi klienty schovaný.

Sdílet:

Odebírat newsletter:

Know-how

Powerpricing s Dominikou

Pravidelný newsletter plný know-how o cenotvorbě, byznys architektuře a strategii. Přidejte se!

Know-how
Copyright 2024
dominika@maminkatelky.cz
facebookenvelopelinkedinangle-downxingpaper-planepinterest-pwhatsappcommentingcrossmenu