Pracuji s firmami, které prodávají služby, nebo produkty jako služby. Jsou to třeba právní firmy, lékařské ordinace nebo grafická studia. Rozpětí je široké, proto začneme službou startovací workshop/konzultace.
Nedělám firmy, které prodávají komoditu a jejich konkurenční výhodou je nejnižší cena. Naopak jsem expertem na to, jak se dostat z cenových válek na trhu. Na to se podíváme ve službě dominance na trhu, v rámci níž nastavíme například pricing a zdražování.
Firmy, které prodávají produkty a chtějí si zajistit konkurenční výhodu, mohou začít prodávat svoje produkty jako služby. To nastavím v architektuře služeb.
Většinou postupujeme tak, že začneme startovací konzultací, na které uděláme screening všech 9 byznysových oblastí tak, abychom dokázali najít nejvyšší potenciál.
Startovací konzultace slouží také k vyjasnění toho, jaká je nejlepší forma naší spolupráce. Můžeme pokračovat v celé řadě různých služeb.
Jak na sebe jednotlivé služby navazují a jaká je jejich struktura a ceny najdete v přehledu ke stažení zde: