Cenotvorba dvěma cestami

Miluji ne proto, že je jednoduchý, ale proto, že změny v pricingu se dají promítnou okamžitě a výsledky jsou vidět prakticky přes noc. Tedy pokud daná firma má nějaké obraty.

Pricing se dá dělat jednoduše s kalkulačkou.

Vezmu produkt, vezmu kalkulačku, přepočítám dopady a přecením - tedy nastavím nové ceny. Vykomunikuji změnu cen. Tohle je nutný základ. 

Dopad: navýšení zisku o procenta.

Pricing se dá ale dělat i sofistikovaněji: 

Pro mě je skutečná magie v tom, že se spolu s cenami přenastavuji nové služby. Udělá se nová architektura služeb. Služby tak lépe vypadají pro klienty, lépe se komunikují, lépe se prodávají. 

Dopad: 

Klientům se lépe nakupuje. Těm, kdo prodávají, se se službami lépe pracuje. A v dlouhodobém horizontu to vede k nárůstu obratu o 30 % až 100%.

Kdo by to nechtěl?

 

P.S.: Jak společně s pricingem nastavit nové služby, které budou dávat smysl? Ukážu v rámci Cenotvorby služeb.

Sdílet:

Odebírat newsletter:

Know-how

Powerpricing s Dominikou

Pravidelný newsletter plný know-how o cenotvorbě, byznys architektuře a strategii. Přidejte se!

Know-how
Copyright 2024
dominika@maminkatelky.cz
facebookenvelopelinkedinangle-downxingpaper-planepinterest-pwhatsappcommentingcrossmenu