Zdražování stávajícím klientům je těžké. Už jsme se o tom bavili. Brzdí vás společná historie a nechcete si poškodit vztahy. A poškodit si podnikání nechce nikdo.
Zdražit můžete ovšem těm, kteří vás doposud neznají:
Noví klienti
Ti se s vašimi stávajícími cenami nesetkali. Neurazí se tím, že jim nyní nabízíte jiné ceny než dříve.
Je to menší riziko než u stávajících.
Nové ceny otestujete na 3 nových klientech a uvidíte. Přijali to 2 ze tří? Máte dobrou cenu. Přijali všichni 3 noví klienti? Není nad čím se rozmýšlet? Nepřijal nikdo? Jste si jistí, že jste nabídli správnou službu správnému člověku?
P.S.: Máte obavy, jak nastavit politiku zdražování a komunikaci? Napište mi a podíváme se na to společně.