Cenotvorba: Zdražte nejprve novým klientům

Zdražování stávajícím klientům je těžké. Už jsme se o tom bavili. Brzdí vás společná historie a nechcete si poškodit vztahy. A poškodit si podnikání nechce nikdo.

Zdražit můžete ovšem těm, kteří vás doposud neznají

Noví klienti

Ti se s vašimi stávajícími cenami nesetkali. Neurazí se tím, že jim nyní nabízíte jiné ceny než dříve. 

Je to menší riziko než u stávajících. 

Nové ceny otestujete na 3 nových klientech a uvidíte. Přijali to 2 ze tří? Máte dobrou cenu. Přijali všichni 3 noví klienti? Není nad čím se rozmýšlet? Nepřijal nikdo? Jste si jistí, že jste nabídli správnou službu správnému člověku?

 

P.S.: Máte obavy, jak nastavit politiku zdražování a komunikaci? Napište mi a podíváme se na to společně.

Sdílet:

Odebírat newsletter:

Know-how

Powerpricing s Dominikou

Pravidelný newsletter plný know-how o cenotvorbě, byznys architektuře a strategii. Přidejte se!

Know-how
Copyright 2024
dominika@maminkatelky.cz
facebookenvelopelinkedinangle-downxingpaper-planepinterest-pwhatsappcommentingcrossmenu