Cenotvorba: Výjezdy architektonického studia

Architektonické studio. Ke každému budoucímu klientovi dělali výjezd, aby se seznámili a zjistili, jestli si s klientem sednou. 

Tento proces jim pomáhal filtrovat klientelu a případně zjistit, s kým by se spolupráce nevyplatila (byla by náročná, nebo pro klienta drahá).

Mělo to ovšem jednu velkou nevýhodu. V poslední době přibylo schůzek, ze kterých nebyl žádný byznys. Zabíraly jen čas a lezly do peněz. 

Abychom ušetřili 32 % nákladů na výjezdy a zvýšili konverzní poměr, zavedli jsme 2 zcela zásadní změny: 

  1. Do kvalifikačního procesu jsme přidali 20 minut call.
  2. Výjezd jsme změnili a předělali jej na placenou službu. 

Klient tak ze schůzky má nějaký konkrétní výstup a i když se nerozhodne pokračovat, tak architekti mají výjezdy zaplaceny. Filtrace klientely se tak přesunula o krok dříve do telefonátu, kde se klient rozhodne, jestli chce nebo nechce placenou konzultaci na pozemku či v nemovitosti. 

Kde vy zbytečně vynakládáte svůj čas a peníze?

 

P.S.: Potřebujete vyřešit důležitou otázku v podnikání? Objednejte si konzultační call - během dvou hodin se pořádně ponoříme do vaší otázky a probereme ji.

Sdílet:

Odebírat newsletter:

Know-how

Powerpricing s Dominikou

Pravidelný newsletter plný know-how o cenotvorbě, byznys architektuře a strategii. Přidejte se!

Know-how
Copyright 2024
dominika@maminkatelky.cz
facebookenvelopelinkedinangle-downxingpaper-planepinterest-pwhatsappcommentingcrossmenu