Architektonické studio. Ke každému budoucímu klientovi dělali výjezd, aby se seznámili a zjistili, jestli si s klientem sednou.
Tento proces jim pomáhal filtrovat klientelu a případně zjistit, s kým by se spolupráce nevyplatila (byla by náročná, nebo pro klienta drahá).
Mělo to ovšem jednu velkou nevýhodu. V poslední době přibylo schůzek, ze kterých nebyl žádný byznys. Zabíraly jen čas a lezly do peněz.
Abychom ušetřili 32 % nákladů na výjezdy a zvýšili konverzní poměr, zavedli jsme 2 zcela zásadní změny:
Klient tak ze schůzky má nějaký konkrétní výstup a i když se nerozhodne pokračovat, tak architekti mají výjezdy zaplaceny. Filtrace klientely se tak přesunula o krok dříve do telefonátu, kde se klient rozhodne, jestli chce nebo nechce placenou konzultaci na pozemku či v nemovitosti.
Kde vy zbytečně vynakládáte svůj čas a peníze?
P.S.: Potřebujete vyřešit důležitou otázku v podnikání? Objednejte si konzultační call - během dvou hodin se pořádně ponoříme do vaší otázky a probereme ji.