Když děláš dobrou práci, peníze přijdou. To je taková mantra předchozího desetiletí.
Jednak, dnes to tak jednoduché kvůli ochlazení ekonomiky nebude. Ale především to nikdy neplatilo plně.
Když děláte vynikající práci, tak si to zákazníci mezi sebou řeknou. A budou za vámi moc rádi chodit. To ovšem ale nikdy neznamená, že se člověk skutečně dobře uživí.
Například u řemeslníků - dobrý, levný a nestíhá. Nikdo mu nikdy kromě pár stovek nedá nic navíc.
Když děláte dobrou práci, tak se to šuškandou v průběu let roznese, ale pro zisky, ani příjmy to nic moc neznamená.
Takže, když chcete mít dobře zaplaceno, musíte si umět o peníze říci, mít dobře nastavenou architekturu služeb, dobrou cenotvorbu, dobré vyjednávání a dobré prodejní dovednosti.
Dokud si o dost peněz sami neřeknete, tak prostě nepřijdou.
P.S.: Máte dobře nastavenou architekturu služeb a cenotvorbu? Nechte si udělat audit cen včetně revize služeb, nabídek, prodejních stránek a funnelů.