Cenotvorba: Vyšší ceny potížistům

Každý obor má svá negativa a stejně tak každý obor má svoje klienty potížisty. Takový člověk se v jiných situacích chová mile a laskavě, ale zrovna ve vašem oboru jsou s ním potíže: 

  • nechápe, jak vaše práce funguje a nenechá si to vysvětlit
  • jde jen po ceně a chce, co nejlevnější, ale při tom očekává nejvyšší kvalitu 
  • křičí na vaše lidi
  • odmítá se slušně domluvit
  • chce vaši práci dělat za vás a ví, jak ji dělat lépe než vy

Pokud jde o skutečně problematického klienta může sebrat až 80 % volné mentální kapacity. Vy pak řešíte to, že nezaplatil, křičel na vás do telefonu, nebyl k dispozici, když měl být… A někdy ani nespíte.

Proto správně dělaný pricing zahrnuje to, že potížisty eliminujete správně nastavenými službami a cenami. Dobrá cenotvorba zahrnuje také to, že odměňuje dobré zákaznické chování.

Jak v cenotvorbě odměňujete správné zákaznické chování?

PS:  Potížistům řekněte ne! Nastavíme spolu služby a ceny tak, aby potížisté neměli šanci. Ve službě Pricing a zdražování tyto potíže vyřešíme jednou provždy. 

Sdílet:

Odebírat newsletter:

Know-how

Powerpricing s Dominikou

Pravidelný newsletter plný know-how o cenotvorbě, byznys architektuře a strategii. Přidejte se!

Know-how
Copyright 2023
dominika@maminkatelky.cz
twitterfacebookenvelopelinkedinangle-downxingpaper-planepinterest-pwhatsappcommentingcrossmenu