Co nesmí chybět v komunikaci zdražení?

Dělám si rešerši toho, co se na internetu píše o zdražování. Tedy konkrétně jak to zdražení vykomunikovat. Ze stovky článků, které si chci projít, jsem prošla zatím 12.

Většinou ukazují nějaké e-mailové templaty (předlohy). 

Několik těch templatů mě vyloženě namíchlo, jak byly špatné. Popisovaly, jak firma zdražuje, protože je lepší, protože …. Tady jsou nové ceny. Tečka.  

Jenže tam chyběla EMPATIE pro to, jak se na zvýšení ceny dívá klient. Klientovi je zvýšení ceny nepříjemné vždy. 

Proto by komunikace zdražení měla vždycky zahrnout to, jak se u toho cítí klient.

Takže až budete e-mail o zdražení psát. Napište ho. Dejte ho do šuplíku. Za pár dní přijďte znovu a přemýšlejte, jak se to klienta dotkne. Co mu to způsobí za problémy, a případně jak mu můžete usnadnit přechod na nové ceny.

Teprve pak ten e-mail napište. Z pohledu klienta, kterého se nepříjemně dotklo, že mu zvyšujete ceny, z pohledu klienta, který vás dlouho živí. V tom e-mailu pečujte o jeho pocity

 

P.S.: Nevíte, jak na komunikaci zdražení? Pojďme se podívat na strategii spolu.

Sdílet:

Odebírat newsletter:

Know-how

Powerpricing s Dominikou

Pravidelný newsletter plný know-how o cenotvorbě, byznys architektuře a strategii. Přidejte se!

Know-how
Copyright 2024
dominika@maminkatelky.cz
facebookenvelopelinkedinangle-downxingpaper-planepinterest-pwhatsappcommentingcrossmenu