Zdražování stávajícím klientům je vždycky nepříjemné. Jak to překonat?

Tedy pokud byznys neděláte hodně dlouhou dobu, nebo jste přísně ekonomičtí a 100% racionální. 

Pokud nepatříte do těchto dvou kategorií, tak zdražování stávajícím klientům je nepříjemné a celá cenotvorba se tím komplikuje. Roli hrají emoce. Klienty máte rádi, nechcete je zklamat, nechcete jim přivodit špatný den, protože využívají vaše služby dlouho.

Jak obejít tenhle strach?

Pokud nezdražujete na poslední chvíli, můžete si připravit kroky a komunikační strategii a stávajícím klientům nemusíte zdražovat ihned. 

Na byznys konzultacích jako první krok celé cenotvorby nastavíme zdražení pouze novým klientům. Toto je vynikající krok, pokud se bojíte že: 

  • vaši stávající klienti utečou
  • za takovou cenu to nemůže nikdo koupit

Pokud zdražíte dobře, ceny dáte třeba na web, tak zjistíte, že se nic neděje. Vaši stávající klienti vám nevolají, aby se ptali, co to proboha máte za ceny na webu. Nikdo si nemyslí, že jste zloději. Většinou to netrvá ani týden a přijde první nový zákazník. 

Když mu sdělíte ceny, on ani nemrkne, cenu akceptuje. 

Neotevře vám to dveře k tomu, abyste se nebáli zdražit i stávajícím klientům? 

 

P.S.: Takových vychytávek jako je tato, mám jen pro cenotvorbu 67. Můžete si je pěkně postupně v průběhu následujících 3 až 4 let naučit, a postupně pricing upravit. Nebo pokud nechcete na výsledky tak dlouho čekat, objednejte si byznys konzultaci Pricing s Dominikou, a do dvou týdnů máte hotovo.

Sdílet:

Copyright 2023
dominika@maminkatelky.cz
arrow-circle-o-downtwitterfacebookenvelopelinkedinxingpaper-planepinterest-pwhatsappcommentingcrossmenu