Dobré versus špatné zdražení

Dominiko, musím vám něco přečíst.

Je to e-mail, kde mi klientka poděkovala za to, že jsme jí zdražili

Když jste mi to říkala, že mi budou za zdražení děkovat, tak jsem tomu nechtěla věřit. Přišlo mi to přitažené za vlasy.

Zdražení se dá udělat blbě: 

  • 20. března 2024 přijde e-mail, že dodavatel bude zdražovat 
  • zdražení je o 30 %
  • zdražení je platné od 1. dubna 2024

Nebo dobře: 

  • 20. března 2024 přijde e-mail, že dodavatel bude zdražovat POUZE NOVÝM KLIENTŮM
  • zdražení je o 30 %
  • zdražení je platné od 1. dubna 2024
  • dodá ovšem informaci: 
    • protože si vás vážíme, vám zatím držíme stávající ceny, a to až do  1.7 července 2024

 

P.S.: I zdražování lze dělat s grácií a slušně. Zavolejte a sestavím vám komunikaci s ohledem na potřeby vašich klientů.

Sdílet:

Odebírat newsletter:

Know-how

Powerpricing s Dominikou

Pravidelný newsletter plný know-how o cenotvorbě, byznys architektuře a strategii. Přidejte se!

Know-how
Copyright 2024
dominika@maminkatelky.cz
facebookenvelopelinkedinangle-downxingpaper-planepinterest-pwhatsappcommentingcrossmenu