Zdražit nebo nezdražit?

Zdražit nebo nezdražit? Necháte to letos být, protože se nic nestane? 

Když jsme s klientem zdražili, tak si zvýšil obrat o 7 %.

Nevypadá to jako kdovíjak vysoké číslo.

Ráda si hraju s čísly:

Každý rok zvýšit jen o 7 % většinou znamená, že zdvojnásobíte obrat za 10 let. 

Když navýšíte každý rok obrat o 20 %, tak zdvojnásobíte obrat za 4 roky. 

Zdvojnásobení obratu vás čeká, pokud navýšíte každý rok obrat o: 

  • 7 % za 10 let 
  • 10 % za 8 let
  • 15 % za 5 let
  • 20 % za 4 roky
  • 30 % za 3 roky
  • 50 % navýšení za 2 roky

Do svého přemýšlení, jestli zdražit nebo ne, můžete přidat i to, kam chcete vyrůst. Stačí jeden rok nezdražit (nebo alespoň nedorovnat inflaci)  a vlastně přicházíte o dost peněz.  

 

P.S.: Váháte v otázce zdražení? Pojďme se podívat na vaše ceny společně.

Sdílet:

Odebírat newsletter:

Know-how

Powerpricing s Dominikou

Pravidelný newsletter plný know-how o cenotvorbě, byznys architektuře a strategii. Přidejte se!

Know-how
Copyright 2024
dominika@maminkatelky.cz
facebookenvelopelinkedinangle-downxingpaper-planepinterest-pwhatsappcommentingcrossmenu