Potřebujete analýzu?

Konzultanti jako já pořád mluví o tom, že udělají analýzu, například analýzu značky, analýzu klientů, analýzu cen.

Skutečně ji jako podnikatelé potřebujete? 

Většinou když najmete konzultanta, tak máte nějaké téma a chcete řešení. Nechcete analýzu jako třicetistránkový dokument, který obsahuje 158 identifikovaných problémů. 

Takovou analýzu nepotřebujete. 

Je vám k ničemu. Nevyřeší ten hlavní problém, který potřebujete vyřešit a přidá 158 dalších. 

Konzultant by neměl být jen analytik a zjistit problém. Problémy musí umět uspořádat a identifikovat jen ty, které se dotýkají toho, co potřebujete řešit a máte na to rozpočet. 

Konzultant by měl strategicky proškrtat vše, co není klíčové, rozhodující. A následně by měl pomoci najít 1 až 3 iniciativy, které váš problém vyřeší

Takže vy jako podnikatel/ka analýzu nepotřebujete. Ne tu 20 stánkovou. To konzultant se musí probrat stovkami dokumentů, aby vám odevzdal řešení, které se vleze na 2 stránky a cíleně adresuje váš problém.

 

P.S.: Podnikání nepostupuje podle vašich představ? Kde je ten hlavní zakopaný pes? Objednejte si konzultační call - během dvou hodin se pořádně ponoříme do vašich problémů a navrhnu řešení.

Sdílet:

Odebírat newsletter:

Know-how

Powerpricing s Dominikou

Pravidelný newsletter plný know-how o cenotvorbě, byznys architektuře a strategii. Přidejte se!

Know-how
Copyright 2024
dominika@maminkatelky.cz
facebookenvelopelinkedinangle-downxingpaper-planepinterest-pwhatsappcommentingcrossmenu