Další příšerná cenotvorba.
V oboru, kde je plno, kde musíte na šikovnou nehtařku čekat, vznikne taková smutná cenotvorba.
Ne že by nefungovala vůbec, že by klienti nechodili a nekupovali. Nakupují.
Tento typ cenotvorby zatěžuje klienta. Musí dělat více rozhodnutí. A hlavně, na něčem, co má mít relaxační podstatu, v hlavě místo relaxace řeším cenu.
Když jdu paní platit, tak taky přepočítává v hlavě a není si jistá. Přepočítává konečnou cenu několikrát. Když toto vidím, musím si v hlavě přepočítávat, kolik mě to bude stát.
Tato cenotvorba je dysfunkční z podstaty služby samotné. Když má klient relaxovat, tak po něm nechci, aby počítal desetikoruny.
Ideálně mu dám vybrat z několika služeb, které mají konečnou cenu. A je jedno, jestli má třpytky nebo ne. Cena bude stanovena tak, aby tam ty třpytky byly v ceně.
Nastavit cenu správně se může zdát složité. V podcastu Saleshero mě proto vyzpovídali a podělila jsem se o spoustu cenotvorného knowhow. Zaměřili jsme se na chyby, které mohou nastat i na to, jak správně komunikovat zdražování. Podívejte se na toto VIDEO Cenotvorba od A po Z.
P.S.: Potřebujete nastavit cenotvorbu na váš byznys, napište mi.