Nestíháme a nevyděláváme

Nevyděláváme. A při tom máme tolik klientů, že nestíháme.

Tak se spolu podíváme na klientskou základnu a její segmentaci.  Najdeme 20 % nejmenších klientů. Těch, co přinesli nejmenší obrat

Kolik % obratu vám malinkatí přinesli? 

7%

Co se stane s firmou, když o všechny přijdete? 

Nic.

Co se stane s firmou, když naberete 20 % největších klientů navíc? 

Tak budeme mít o 50 % vyšší obrat. A vlastně i zisk.

To znamená, že  můžete udělat 2 věci:

  • Buď se malých klientů zbavíte a uvolníte si ruce na větší.
  • Nebo nastavíte minimální výši zakázky. To znamená, že těm 20 % zdražíte. A klienti to buď budou akceptovat nebo odejdou. 

 

P.S.: Pojďme se podívat spolu i na vaši klientskou základnu. 

Sdílet:

Odebírat newsletter:

Know-how

Powerpricing s Dominikou

Pravidelný newsletter plný know-how o cenotvorbě, byznys architektuře a strategii. Přidejte se!

Know-how
Copyright 2024
dominika@maminkatelky.cz
facebookenvelopelinkedinangle-downxingpaper-planepinterest-pwhatsappcommentingcrossmenu