Provedla jsem zhruba další stovku podnikatelů benchmarkingem a stále nikoho nezajímá. Často se setkám s tím, že tohle můžeme přeskočit, to my máme dobře. Nebo my chceme jen tu prodejní strategii.
Jenže než cokoliv pro jakoukoliv firmu udělám, tak potřebuji vědět, jak se změny, které navrhuji, dotknou celého podnikání.
Takže o celém podnikání musím mít přehled. A buď můžu udělat hloubkový pohled do firmy, pořádnou analýzu nebo začneme jednodušším benchmarkingem.
Benchmarking je vlastně sledování, jak na tom jste ve vztahu k jiným firmám v určitých parametrech.
Proč to ovšem vůbec chtít?
Benchmarking vám řekne, jestli jste na tom lépe nebo hůře než ostatní firmy. Jestli se tedy posouváte blíže k tomu dominovat trhu, nebo mít nejvyšší ziskovost.
Není to soutěž pro soutěž, ale jsou to data, se kterými můžete pracovat dál.
Benchmarking vám má pomoci být lepší.
P.S.: Chcete být lepší? Ráda vám s tím v konzultacích pomohu.