Mezigenerační prodej, když 30+ prodávají 50+

A tak velmi často cílí svými produkty na cílovou skupinu, která je jim podobná.

Někdy pak slyším: “Hele mě překvapilo, kolik lidí nad 50+ to kupuje. Udržování padesátníci, kteří k tomu vypadají mladší.”

Někteří podnikatelé nebo markeťáci mají někdy pocit, že 50+ už jsou to jejich usedlí rodiče. Jenže padesátníci je překvapují.

Když nastavujeme business development, součástí jsou rozhovory s klientelou. Pokud jde o klienty 50+ a majitele 30+, je to nesmírně zajímavá zkušenost. Nejprve je podnikatel překvapen, pak v šoku, pak v údivu. 

Kolem 10. rozhovoru s 50níkem najednou řízení firmy začíná chápat, že dává smysl produkty nebo služby prodávat více této skupině. Často také slýchám, jak je možné, že jsme to nevěděli? Proč nám to nikdo neřekl.

Pak stačí přenastavit komunikaci a lidé kupují více. Je to najednou produkt pro ně. 

 

P.S.: Jaký potenciál má vaše cílovka? Neopomíjejte něco - ozvěte se, mrkneme se na to spolu. 

Sdílet:

Odebírat newsletter:

Know-how

Powerpricing s Dominikou

Pravidelný newsletter plný know-how o cenotvorbě, byznys architektuře a strategii. Přidejte se!

Know-how
Copyright 2024
dominika@maminkatelky.cz
facebookenvelopelinkedinangle-downxingpaper-planepinterest-pwhatsappcommentingcrossmenu