Ceník není nabídka

Klient, se kterým máte jednání a zjišťujete jeho potřeby, by nikdy neměl vidět celý váš ceník. Všechny služby.

Nemluvím o tom, že by ceník neměl existovat. Ceník je a v případě potřeby jej klientovi pošlete. 

Po jednání je na vás mu udělat takovou nabídku, která odpovídá jeho potřebám.

A tedy proškrtat nevhodné produkty či služby, které pro něj nejsou vhodné.

Nabídka je od toho zjednodušit klientovi život

P.S.: Jak sestavit ceny, uspokojit klienty a přitom mít dobrý obrat a zisk? S cenotvorbou vám ráda pomůžu.

Sdílet:

Odebírat newsletter:

Know-how

Powerpricing s Dominikou

Pravidelný newsletter plný know-how o cenotvorbě, byznys architektuře a strategii. Přidejte se!

Know-how
Copyright 2024
dominika@maminkatelky.cz
facebookenvelopelinkedinangle-downxingpaper-planepinterest-pwhatsappcommentingcrossmenu