Nezdražili. I tak prodají o 25 % dráže

Nezdražili. Chtěli, ale nakonec nezdražili.

Přesto 50 % objemu všech prodaných služeb prodávají nyní o 25 % dráže.

Kapacity mají krásně naplněny na 4 měsíce dopředu.

Ceny vypadaly takto:

  • 2400 Kč - Služba úvodní
  • 2000 Kč - Služba standard
  • 1600 Kč - Služba standard z balíčku

Pak ale vypustili poslední službu, která už nedává smysl. I kdyby o nějaké klienty přišli, nijak se to nedotkne jejich ziskovosti. Mají dlouhodobě plno. Prostě se jen zbaví nejméně ziskové služby. Nejméně ziskoví klienti pak mohou přejít na jiné služby z ceníku.

V jednoduchosti je síla.

 

P.S.: Hledáte také mezeru v podnikání, abyste jednoduše zvedli ziskovost? Pojďme se na to podívat společně.

Sdílet:

Odebírat newsletter:

Know-how

Powerpricing s Dominikou

Pravidelný newsletter plný know-how o cenotvorbě, byznys architektuře a strategii. Přidejte se!

Know-how
Copyright 2024
dominika@maminkatelky.cz
facebookenvelopelinkedinangle-downxingpaper-planepinterest-pwhatsappcommentingcrossmenu