Cenotvorba: Filtrace klientely, která nechce platit plnou sazbu

Někteří klienti nemohou a jiní nechtějí. Odstínit musíte obojí. Jak ty, co nemohou, protože si to nemohou dovolit, nebo nemají připravený rozpočet.

Nejvíce musíte filtrovat ty, co ovšem nechtějí platit plnou sazbu.

To sebou totiž nese velké riziko. Pokud přijmete cenu, za kterou chce pracovat klient, ne vy, podvědomě nebudete pro klienta dělat tak dobrou práci, jak pro ty, co platí plnou částku. A ten klient to vycítí, pozná a pak si po právu řekne, že vaše služba stejně za nic nestojí a že je dobře, že si vyjednal jinou cenu. 

Pak to roznese a vy nemáte ani dost peněz za práci, kterou jste odvedli a zároveň máte poškozenou pověst.

Když nechtějí plnou sazbu? 

Prostě jim službu nenabídnete. Je to prosté. Zakázek mám dost, takže nepotřebuji vyjednávat o každý kus. A v tom je velká svoboda

Nebojte se klientovi narovinu říct: Vidím že vám moje ceny teď působí problémy, tak prostě počkáme. Pokud teď potřebujete jiné cenové rozpětí, můžeme počkat, já s tím rozhodně nespěchám. 

 

P.S.: Potřebujete nastavit ceny adekvátně pro vás i pro vaši klientelu? Objednejte si pricing.

Sdílet:

Odebírat newsletter:

Know-how

Powerpricing s Dominikou

Pravidelný newsletter plný know-how o cenotvorbě, byznys architektuře a strategii. Přidejte se!

Know-how
Copyright 2023
dominika@maminkatelky.cz
twitterfacebookenvelopelinkedinangle-downxingpaper-planepinterest-pwhatsappcommentingcrossmenu