Cenotvorba: Vyhněte se zdražování na poslední chvíli

Vyhněte se tomu! 

Každé zdražení stávajícím klientům je nepříjemné. Nechce se vám do toho a často můžete mít strach z toho, že klienti utečou. 

Proto jako podnikatel zdražování posouváte na nejzazší možný moment. Tedy na moment, kdy nestíháte práci, jste dlouhodobě přetížení.

Najednou v zoufalství klientům zdražíte. Zdražit už musíte, protože situace je neudržitelná. Vy jste ovšem zároveň ve stresu a ve stresu člověk nemá vždy nejlepší rozhodovací kapacitu.

Protože vás navíc tlačí čas, nedáte si prostor pro postavení strategie zdražování. 

A tak zdražení jen jednoduše oznámíte.

Ale co na to klienti?

 

P.S.: Dělejte zdražování promyšleně a bez ztráty klientů. Objednejte si pricing u Dominiky.

Sdílet:

Odebírat newsletter:

Know-how

Powerpricing s Dominikou

Pravidelný newsletter plný know-how o cenotvorbě, byznys architektuře a strategii. Přidejte se!

Know-how
Copyright 2024
dominika@maminkatelky.cz
facebookenvelopelinkedinangle-downxingpaper-planepinterest-pwhatsappcommentingcrossmenu