Cenotvorba: Jak poznáte, že máte příliš nízkou cenu?

Pokud cenu akceptuje každý klient, který vás osloví, tak máte cenu příliš nízkou.

Je to primitivní pravidlo, ale pokud žádný klient necuká, nemá s cenou problém, nechce rozložit platby, tak máte příliš nízkou cenu. 

Ano, je to zjednodušující. Ano, typicky chci vidět a udělat různé analýzy, než můžu zodpovědně říci, že je zrovna vaše cena nízká.

Toto pravidlo je ale dobré znát, abyste se zamysleli. Abyste měli odrazový můstek. Samozřejmě, že nechcete, aby vás kvůli ceně odmítalo 80 % poptávek. Pokud to tak máte, pracujte na pozicování

Jako rychlý odrazový můstek to poslouží dobře. Příští měsíc sledujte, jak vám klienti na cenu reagují. Pokud však 80 % klientů cenu akceptuje bez jediného mrknutí okem, dá se jen říci: Houstone, máme problém. 

P.S.: Nejste si jistí, jestli máte dobře nastavené ceny a pomohla by hlubší analýza? Objednejte si diagnostický call zdarma a podíváme se, co by se dalo dělat.

Sdílet:

Odebírat newsletter:

Know-how

Powerpricing s Dominikou

Pravidelný newsletter plný know-how o cenotvorbě, byznys architektuře a strategii. Přidejte se!

Know-how
Copyright 2024
dominika@maminkatelky.cz
facebookenvelopelinkedinangle-downxingpaper-planepinterest-pwhatsappcommentingcrossmenu