Cenotvorba: Když jsou klienti spokojeni, ale nejsou peníze na účtu

Když s cenami a nabídkami nepracujete dobře, může se snadno stát, že máte hromadu klientů, honíte se za nimi a přesto nemáte na účtu peníze, které by nějak ospravedlňovaly to, jak jste uhonění. 

Někdy slýchám, že je to kvůli tomu, že klienti nechtějí platit vaši cenu.

Pravda je však jinde.

Nepracujete dobře ani s pozicováním na trhu a pravděpodobně za cenu standardu dodáváte nadstandard

Typicky za tím stojí to, že člověk chce dobře dělat svoji práci a aplikuje metodu “underpromise and overdeliver”. Tedy něco slíbí, ale dodá mnohem více.

Tato myšlenka sama o sobě není vůbec špatná. Jen pokud se setká se syndromem podvodníka, vzniká problém. 

A vede k tomu, že prostě nejsou peníze na účtu. Syndrom podvodníka způsobuje intenzivní vnitřní pocit, že absolutně nic neumíte. Klientům to pak chcete kompenzovat tím, že jim dodáváte násobně více než si zaplatili.

Tak ovšem není zaplacena vaše práce. A nevíte, kde děláte chybu. 

P.S. Služby a jejich ceny vám pomohu přenastavit. Objednejte si pricing.

Sdílet:

Odebírat newsletter:

Know-how

Powerpricing s Dominikou

Pravidelný newsletter plný know-how o cenotvorbě, byznys architektuře a strategii. Přidejte se!

Know-how
Copyright 2024
dominika@maminkatelky.cz
facebookenvelopelinkedinangle-downxingpaper-planepinterest-pwhatsappcommentingcrossmenu