Koupili projekt, změnili zaměření cílovky a co se stalo?

Klientům jsem pomáhala koupit malý projekt, který předchozí majitel rozjel. Ten nainvestoval peníze. Chtěl, aby ho to živilo, odešel z práce a všeobecně chtěl podnikat ve velkém

Takže udělal řadu kroků: 

  • Nechal si natočit profesionální video za 30 000 korun.
  • Nafotil fotky za 30 000 korun.
  • Pronajal si sklady.
  • Navezl zboží do skladu.
  • Nechal si vytvořit web na míru za 250 000 korun.

A přitom neprobíhaly žádné objednávky. Dal měsíčně - 11 000 korun za sklady. Chtěl to celé dělat správně. Hezky dělal insta a sítě. Projekt měl moderní nádech. Ale insta neprodával. Něco se prodalo přes Facebook.

Tento majitel ovšem potřeboval nějaké peníze. Všechny peníze na investice už měl pryč a tak šel zpátky do práce. Projekt prodal.

S novými majiteli jsme zredukovali všechny náklady, které byly měsíční. Produkty přesunuli k sobě domů a balíčky odesílali z domova. Následně jsme poznali reálnou cílovou skupinu a nebyla to 25+ na instagramu. Byli to 50+ většinou s dobrým finančním zázemím.

Na 50+ umím cílit, tak jsme zvolili metody, které na ně fungují - komunikaci, která působí nudněji než to, co běžně vidíte na insta ve storíčkách. Následně jsme také začali oslovovat firmy, jestli o tuto službu mají zájem (produkty prodávané jako služba).

V podstatě ihned přestal být projekt ve ztrátě. A do roka byl schopen uživit jednoho z majitelů. 

 

P.S.: Chcete o kus vyrůst a nejde to? Objednejte si Konzultaci s Dominikou.

Sdílet:

Odebírat newsletter:

Know-how

Powerpricing s Dominikou

Pravidelný newsletter plný know-how o cenotvorbě, byznys architektuře a strategii. Přidejte se!

Know-how
Copyright 2024
dominika@maminkatelky.cz
facebookenvelopelinkedinangle-downxingpaper-planepinterest-pwhatsappcommentingcrossmenu