Klientům jsem pomáhala koupit malý projekt, který předchozí majitel rozjel. Ten nainvestoval peníze. Chtěl, aby ho to živilo, odešel z práce a všeobecně chtěl podnikat ve velkém.
Takže udělal řadu kroků:
A přitom neprobíhaly žádné objednávky. Dal měsíčně - 11 000 korun za sklady. Chtěl to celé dělat správně. Hezky dělal insta a sítě. Projekt měl moderní nádech. Ale insta neprodával. Něco se prodalo přes Facebook.
Tento majitel ovšem potřeboval nějaké peníze. Všechny peníze na investice už měl pryč a tak šel zpátky do práce. Projekt prodal.
S novými majiteli jsme zredukovali všechny náklady, které byly měsíční. Produkty přesunuli k sobě domů a balíčky odesílali z domova. Následně jsme poznali reálnou cílovou skupinu a nebyla to 25+ na instagramu. Byli to 50+ většinou s dobrým finančním zázemím.
Na 50+ umím cílit, tak jsme zvolili metody, které na ně fungují - komunikaci, která působí nudněji než to, co běžně vidíte na insta ve storíčkách. Následně jsme také začali oslovovat firmy, jestli o tuto službu mají zájem (produkty prodávané jako služba).
V podstatě ihned přestal být projekt ve ztrátě. A do roka byl schopen uživit jednoho z majitelů.
P.S.: Chcete o kus vyrůst a nejde to? Objednejte si Konzultaci s Dominikou.