Čistá hodinovka okrádá vás i klienta

Čistá hodinovka je na nic. Není nikomu ku prospěchu. Nijak nepomůže podnikání. Je to kvůli tomu, že nenese žádnou informaci. Tedy kromě toho, kolik klient zaplatí za hodinu. Neumí si už představit, kolik to bude času. Neumí si představit, jestli ho náhodou nenatahujete. Neví, jestli jste dostatečně efektivní. 

Čistá hodinovka je vypadá takto: 

  • Grafik: 800 Kč / hodina
  • Virtuální asistentka:  500 Kč / hodina

Z toho si žádný klient neodnese informaci, kolik ho to celé bude stát. Když tu hodinovku jen mírně pozměníme, tak u virtuální asistentky to může vypadat takto: 

  • 500 Kč na hodinu při 10 hodinách měsíčně a více
  • 600 Kč na hodinu do 10 hodin měsíčně

Takto upravená hodinovka už klientovi říká několik věcí: 

  • finančně je efektivnější si domluvit více než 10 hodin měsíčně
  • odrazuje to menší zakázky
  • 10 hodin měsíčně (tedy 5000 Kč) je asi částka, za kterou se dá něco udělat, takže můžu jako podnikatel delegovat i s menším rozpočtem

Čistá hodinovka okrádá klienta o možnosti (například se rozhodnout, aby vám platil nad 5 000 Kč měsíčně), okrádá vás o vyšší zisk, spokojenější práci, lepší klientelu. Proto nemám ráda, když je to jediný způsob cenotvorby.

P.S.: Nevíte, jak na úpravu cenotvorby? Objednejte si pricing na míru.

Sdílet:

Odebírat newsletter:

Know-how

Powerpricing s Dominikou

Pravidelný newsletter plný know-how o cenotvorbě, byznys architektuře a strategii. Přidejte se!

Know-how
Copyright 2024
dominika@maminkatelky.cz
facebookenvelopelinkedinangle-downxingpaper-planepinterest-pwhatsappcommentingcrossmenu