Čistá hodinovka je na nic. Není nikomu ku prospěchu. Nijak nepomůže podnikání. Je to kvůli tomu, že nenese žádnou informaci. Tedy kromě toho, kolik klient zaplatí za hodinu. Neumí si už představit, kolik to bude času. Neumí si představit, jestli ho náhodou nenatahujete. Neví, jestli jste dostatečně efektivní.
Čistá hodinovka je vypadá takto:
Z toho si žádný klient neodnese informaci, kolik ho to celé bude stát. Když tu hodinovku jen mírně pozměníme, tak u virtuální asistentky to může vypadat takto:
Takto upravená hodinovka už klientovi říká několik věcí:
Čistá hodinovka okrádá klienta o možnosti (například se rozhodnout, aby vám platil nad 5 000 Kč měsíčně), okrádá vás o vyšší zisk, spokojenější práci, lepší klientelu. Proto nemám ráda, když je to jediný způsob cenotvorby.
P.S.: Nevíte, jak na úpravu cenotvorby? Objednejte si pricing na míru.