Cenotvorba: výsledky jsou vidět ihned

Na práci s cenotvorbou je skvělé, že výsledky jsou vidět ihned

Změním ceny, představím klientovi a vidím, jestli přijímá, nebo nepřijímá.

Vidím: 

  • Jak na ceny reaguje.
  • Jak se změnilo procento obchodů, které  se uskutečnily, nebo neuskutečnily.
  • Vidím, jestli ceny přinášejí také správné klientské chování.

Jiné změny trvají delší dobu: nová komunikační strategie, oslovování nové cílové skupiny, vybudování nového prodejního kanálu.

U cen je pěkné to, že nové ceny nastavím ve 14:00 a 14:01 už nové ceny komunikuji klientovi. 

Nejde o to přijet jako buldozer a nastavit obří ceny. Prodávám hned draze. 

Jde o to změny rychle testovat. A nastavovat je tak, aby prospívaly celému podnikání. A to u změny ceny jde poměrně lehce. Speciálně u nových klientů.

P.S.: Potřebujete nastavit nové ceny a zároveň je dobře odkomunikovat klientům? Jsem tu pro vás.

Sdílet:

Odebírat newsletter:

Know-how

Powerpricing s Dominikou

Pravidelný newsletter plný know-how o cenotvorbě, byznys architektuře a strategii. Přidejte se!

Know-how
Copyright 2024
dominika@maminkatelky.cz
facebookenvelopelinkedinangle-downxingpaper-planepinterest-pwhatsappcommentingcrossmenu