Co dělat, když nastupuje krize?

Roli jednoznačně hraje majitel a jeho psyché. Když je jeho firma v krizi, je často přetížený, nemá čas na to dělat kvalitní rozhodnutí. Potřeboval by nadhled, ale má na talíři 357 požárů, které je nutné hasit. 

Proto je dobré si věci zjednodušit. Jsou totiž v zásadě jen 2 věci, které se dají dělat

  1. Snížit kapacitu toho, kolik jsme schopni vyrobit (takže snížit stavy, prodat nástroje)
  2. Masivně navýšit prodejní snahy.

Když hasíte požáry a taháte firmu ze dna, tak si hlídejte, že máte aktivity ve firmě rozloženy na tyto 2 oblasti - jak snížení kapacit, tak zvýšení prodeje, abyste si nepodřezali pod sebou větev tím, že přestane firma prodávat.

 

P.S.: Jak jste na tom vy? Máte požáry, které potřebujete hasit? Objednejte si call jeden na jedno. Call uděláme telefonicky, a probereme jakoukékoli téma, které nyní řešíte. Dávám pragmatické rady, které budete moci použít kdykoli. To vám garantuji.

Sdílet:

Odebírat newsletter:

Know-how

Powerpricing s Dominikou

Pravidelný newsletter plný know-how o cenotvorbě, byznys architektuře a strategii. Přidejte se!

Know-how
Copyright 2025
dominika@maminkatelky.cz
facebookenvelopelinkedinangle-downxingpaper-planepinterest-pwhatsappcommentingcrossmenu