Hodinovka je prý dobrá cenotvorba

Hodinovka je prý dobrá cenotvorba. Prý je to základ mnoha profesí, které to na hodinovce mají postaveno. Znamená to ovšem, že když celé odvětví používá hodinovku z historických důvodů, že je to dobře?  Že je dobře, že za posledních XX let prakticky nikdo v odvětví neinovoval a nezkusil jinou formu cenotvorby?  

Mluvíme ještě o roku 2023? 

Právě takhle mi zní, že nastal čas pro odvážné. 

  • Pro ty, co se nebojí a chtějí dělat věci jinak
  • Pro ty, co se nezaleknou první výzvy.
  • Pro ty, co nepojedou v zajetých kolejích.
  • Pro ty, co vyzkouší nové věci. 

Přechod z hodinovky na jinou formu cenotvorby není jen o kalkulačce. Musí se přenastavit služby, nastavit jiný salesproces, nastavit jiný marketing. Je to hromada práce. Právě proto to zatím v některých oborech udělalo jen pár jedinců. 

Když nejsou v oboru vzory, které to mají jinak, těžko se od kolegů dozvíte, jak naceňovat jinak než hodinovkou. Není to proto, že by to ve vašem oboru nešlo. Je to tím, že se to zatím neodvážilo udělat dost lidí. Buď budete mezi prvními, nebo počkáte, až to udělají ostatní. 

 

P.S.: Nastavím novou cenotvorbu, upravím byznys model, aby se služby lépe prodávaly. Ozvěte se!

Sdílet:

Odebírat newsletter:

Know-how

Powerpricing s Dominikou

Pravidelný newsletter plný know-how o cenotvorbě, byznys architektuře a strategii. Přidejte se!

Know-how
Copyright 2024
dominika@maminkatelky.cz
facebookenvelopelinkedinangle-downxingpaper-planepinterest-pwhatsappcommentingcrossmenu