Cihla v žaludku

Klient mi oznámil, že se má skvěle, že má zakázky nasmlouvány na rok dopředu. Jsme na telefonu a tak nevidí, co prožívám. Zavřu oči a nadechnu se. Je to špatně. Je to špatně. Je to špatně. Nechám jej chvilku mluvit a dýchám. Mám “cihlu v žaludku”.

Pak začnu klást otázky: 

  • Jak teď budete postupovat, když přijde skvělá lukrativní nabídka? 
  • Co budete dělat, když dlouhodobě onemocníte? 
  • Jak budete navyšovat zisk, když máte konkrétní zakázky nasmlouvány už teď? 

Odpovědi nedostávám. Vlastně je ani nečekám, protože mi jde o to, aby si nad nimi druhá strana zamyslela. Na první pohled je přece skvělé, že mají plno, byznys vydělává. Nese to sebou rizika. Hlavně to brutálně snižuje zisk. 

Tohle by bylo lepší řešit dopředu. Ceny změnit včas, aby noví klienti mohli přicházet za nové ceny, a zároveň tím managovat poptávku.

Když jsme ve stavu jako v tomto příkladu, tak to bolí. Změna se sice udělá, ale bude trvat velmi dlouhou dobu, než se změna propíše a bude vidět.

Nenechejte to zajít tak daleko. Pokud se vám začíná naplňovat kapacita, dejte mi vědět, nastavíme price management a management poptávky, aby zakázky mohly chodit dál a za lepší peníze, navýšili jste zisk. Stačí jeden workshop, a máte hotovo. 

P.S.: Pokud máte plnou kapacitu a chcete navýšit zisk. Jsem tu pro pro vás. Provedu vás ověřeným workshopem, tam nastavíme ceny, i dlouhodobé zdražování.

Sdílet:

Odebírat newsletter:

Know-how

Powerpricing s Dominikou

Pravidelný newsletter plný know-how o cenotvorbě, byznys architektuře a strategii. Přidejte se!

Know-how
Copyright 2023
dominika@maminkatelky.cz
twitterfacebookenvelopelinkedinangle-downxingpaper-planepinterest-pwhatsappcommentingcrossmenu