Hodinovka: Klient se těžko orientuje 

Seriál hodinovka není cenotvorba.

Když fakturujete hodinovkou, je těžké se pro klienta v situaci zorientovat. Neví, kolik ho to bude stát. Neví, jaké služby potřebuje.

Těžko se mu vybírá mezi levnější, nebo lepší službou. Vy mu služby musíte od začátku do konce vysvětlovat. Je to pro něj těžko uchopitelné a obchod trvá déle.

Pro každého klienta pak musíte nastavovat novou nabídku. Pokud vaši nabídku klient nepřijme, byl to pro vás ztrátový čas

Když je služba předdefinovaná, ušetříte čas na tom, že svoji službu vysvětlujete. Pokud má navíc různé verze, ať už  podle toho, kolik práce na sebe vezmete nebo podle toho, jaký klient dostane výsledek, je možné klienta lépe upsellovat.

Klient tak vidí třeba 3 až 4 služby a z nich si lépe vybere. Klient ví, za co platí. Vy jste ušetřili čas vysvětlováním.

Win-win pro obě strany. 

 

P.S.: Jak máte svoji nabídku nastavenou vy? Objednejte si call jeden na jedno. Call uděláme telefonicky, a probereme jakoukékoli téma, které nyní řešíte. Dávám pragmatické rady, které budete moci použít kdykoli. To vám garantuji.

Sdílet:

Odebírat newsletter:

Know-how

Powerpricing s Dominikou

Pravidelný newsletter plný know-how o cenotvorbě, byznys architektuře a strategii. Přidejte se!

Know-how
Copyright 2024
dominika@maminkatelky.cz
facebookenvelopelinkedinangle-downxingpaper-planepinterest-pwhatsappcommentingcrossmenu