Hodinovka: Za co platí klient? 

Seriál hodinovka není cenotvorba.

Když fakturujete hodinovkou a někdo si koupí jednu, dvě či tři hodiny vašeho času. Jde mu skutečně o váš čas? Chce si s vámi povídat? Platí vám za to, že ležíte na pláži? 

Pravděpodobně platí za něco jiného. 

Něco za ten váš očekává.

Většinou očekává nějaký výsledek. 

I když fakturujete hodinovkou, klienta více zajímá ten výsledek. 

Proto je klientovi jedno, kolik hodin mu fakturujete. Zajímá ho konečná částka za výsledek, který dostane. 

P.S.: Dáváte výsledek za adekvátní cenu? Objednejte si pricing a zjistěte to.

Sdílet:

Odebírat newsletter:

Know-how

Powerpricing s Dominikou

Pravidelný newsletter plný know-how o cenotvorbě, byznys architektuře a strategii. Přidejte se!

Know-how
Copyright 2024
dominika@maminkatelky.cz
facebookenvelopelinkedinangle-downxingpaper-planepinterest-pwhatsappcommentingcrossmenu