Křičí: Potřebujeme více klientů! Řešením je cenotvorba

I když tomu čísla neodpovídají, podnikatelé často chtějí více klientely, protože potřebují navýšit zisk.

Jenže k navýšení zisku vidí jen jednu cestu. A to zvýšení prodeje.

Pravda, ve většině marketingových článků se to tak píše - více prodeje = více peněz ve firmě.

Ovšem profit řídí 3 věci:

  • profit, tedy zisk =  objemy prodejů x cena - náklady
  • zvedněte objem prodejů a zvedáte náklady

O cenotvorbě jako driveru ziskovosti, navýšení obchodních výsledků se až tak moc nemluví. 

Většinou, když podnikatelé ziskovost řeší, cenotvorba nastupuje po řešení nákladů a řešení objemu prodeje. 

Jděte na to chytře. Jinak než všichni ostatní. 

Když chcete více peněz, pro jistotu zkontrolujte všechny části rovnice.

Zvyšujte prodeje a přitom pracujte s cenou i náklady.

Pokud jdu pro někoho nastavovat byznys model na vyšší prodeje, jednou z prvních věcí, kterou udělám je, že propočítám ceny a nové ceny otestujeme a teprve pak navyšujeme prodeje.

 

P.S.: Nevíte, jak na cenotvorbu. Objednejte si u mě pricing a nastavíme ceny tak, aby se vám zvýšil zisk.

Sdílet:

Odebírat newsletter:

Know-how

Powerpricing s Dominikou

Pravidelný newsletter plný know-how o cenotvorbě, byznys architektuře a strategii. Přidejte se!

Know-how
Copyright 2023
dominika@maminkatelky.cz
twitterfacebookenvelopelinkedinangle-downxingpaper-planepinterest-pwhatsappcommentingcrossmenu