I když tomu čísla neodpovídají, podnikatelé často chtějí více klientely, protože potřebují navýšit zisk.
Jenže k navýšení zisku vidí jen jednu cestu. A to zvýšení prodeje.
Pravda, ve většině marketingových článků se to tak píše - více prodeje = více peněz ve firmě.
Ovšem profit řídí 3 věci:
O cenotvorbě jako driveru ziskovosti, navýšení obchodních výsledků se až tak moc nemluví.
Většinou, když podnikatelé ziskovost řeší, cenotvorba nastupuje po řešení nákladů a řešení objemu prodeje.
Jděte na to chytře. Jinak než všichni ostatní.
Když chcete více peněz, pro jistotu zkontrolujte všechny části rovnice.
Zvyšujte prodeje a přitom pracujte s cenou i náklady.
Pokud jdu pro někoho nastavovat byznys model na vyšší prodeje, jednou z prvních věcí, kterou udělám je, že propočítám ceny a nové ceny otestujeme a teprve pak navyšujeme prodeje.
P.S.: Nevíte, jak na cenotvorbu. Objednejte si u mě pricing a nastavíme ceny tak, aby se vám zvýšil zisk.