Když jsem nedávno psala k tématu, že potížisté by měli mít vyšší ceny, tak jsem dostala protiargument, že to není spravedlivé.
Že prostě není spravedlivé dávat někomu vyšší cenu jen proto, že se s ním těžko jedná, že neplatí včas nebo že buzeruje vaše zaměstnance.
Zároveň ovšem nesmíte zapomínat že:
Jak moc spravedlivé to je vůči klientům, kteří nejsou problematičtí?
Nebylo by dobré právě dobrým klientům věnovat přebytečnou energii a hledat, co vylepšit právě pro dobré klienty?
Bylo.
Tak na to myslete, když se potížisttům budete bát dát jiné ceny. Odměnu si zaslouží dobré zákaznické chování. Odměnu si nezaslouží ti, co dělají problémy.
Umíte potížistům dát vyšší cenu?
P.S.: Jestli vám nejde nastavit vyšší cena pro potížisty, pomůžu vám. Nastavíme spolu služby a ceny tak, aby potížisté neměli šanci. Objednejte Pricing s Dominikou a tyto potíže vyřešíme jednou provždy.