Malí podnikatelé si prostě poptávku sami nevytvoří

U malých firem a solopodnikatelů není možné si vytvořit vlastní poptávku.

Poptávku lze vytvořit, když je hodně peněz a k tomu hodně času. Většinou je to pro velké firmy. Ty jsou schopny za pomocí extenzivních průzkumů trhu najít touhy a strachy, pro které vytvoří nový produkt. A následně jedou silné kampaně na to, aby poptávku na nový produkt vytvořily.

A ani jim se to někdy nepovede.

Takové Nestlé, gigant na českém trhu, uvádělo každoročně na trh mnoho úplně nových produktů. Stálo to peníze, vývoj, reklamy v TV a pak nastoupila armáda prodejců, která objížděla obchodníky a toto nové zboží se jim snažila procpat k pokladnám, aby ho lidé kupovali.

Vím to, protože jsem to dělala. Poslední produkt se jmenoval něco jako Swelteska. A ten zrovna neprošel. 

Pro malého podnikatele (do 100 zaměstnanců) je prostě jednodušší sáhnout někam, kde ta poptávka už existuje a jen inovovat řešení, která se už nabízejí. Za která jsou lidé ochotni platit. 

Je to rychlejší, jednodušší a vydělá to více peněz. 

 

P.S.: Jak jste na tom s poptávkou? Jste se správným produktem na správném trhu? Jestli si nejste jistí, během konzultace s Dominikou to zjistíte.

 

Sdílet:

Odebírat newsletter:

Know-how

Powerpricing s Dominikou

Pravidelný newsletter plný know-how o cenotvorbě, byznys architektuře a strategii. Přidejte se!

Know-how
Copyright 2024
dominika@maminkatelky.cz
facebookenvelopelinkedinangle-downxingpaper-planepinterest-pwhatsappcommentingcrossmenu