Funkční cena má jednu důležitou složku. Ta ovšem nezáleží na vás, ale na klientovi. Funkční cena musí být taková, kterou akceptuje váš ideální zákazník.
Viděla jsem, jak někdo svoje ceny totálně přestřelil a cena se pro většinu klientely stala neakceptovatelnou. Jednak klientelu takto zásadní změna ceny naštvala, urazila. A tenhle člověk neměl dostatečný přísun nové klientely.
Do roka se to sice srovnalo, někteří starší klienti se vrátili, noví postupně přibývali.
Cenu prostě klient musí akceptovat. Cena musí být v souladu s celým byznysem, s celým marketingem, s trhem.
K funkční ceně se dopracujete poměrně jednoduše:
Funkční cena je taková, kterou akceptovalo dostatečné množství klientů na to, abyste měli z čeho žít.
P.S.: Potřebujete nastavit ceny tak, aby je klienti akceptovali. Objednejte si pricing u Dominiky.