Opatření proti krizi

Na tzv. krizi je zásadní to, že lidé nakupují méně a tak klesá počet kvalifikovaných klientů. Proto opatření, která potřebujete zavést, jsou stejná, jako když chcete, aby firma intenzivně rostla, škálovala. U obou je společné, že se podnikatelé soustředí na prodej, prodej a zase prodej.

V krizi je důležité zaměřit více zdrojů do prodeje a marketingu. Nesmí to však být za každou cenu. Prodej nesmí výrazně snižoval marži. Snižování marže v době krize položilo nejednu firmu a to včetně nadnárodních korporací. Takže slevy rozhodně nepřicházejí v úvahu.

Pokud to nejde jinak, a jakákoliv snaha zvýšit prodej dostatečně nefunguje, je nutné snížit výdaje. Ovšem pouze samotné snižování výdajů nikdy nepřinese kýžený výsledek. K udržení byznysu v době klesající poptávky je nutné tlačit na prodej.

 

P.S.: Kdykoli, kdy se budete cítit připraveni na zásadní posun v podnikání, jsem tu pro vás. Začneme pricingem, nebo úvodním workshopem, a navážeme dlouhodobou prací, aby vaše podnikání mohlo škálovat, zásadně vyrůst nebo pokořit ochlazení ekonomiky.

Sdílet:

Copyright 2022
dominika@maminkatelky.cz
arrow-circle-o-downtwitterfacebookenvelopelinkedinxingpaper-planepinterest-pwhatsappcommentingcrossmenu