Kritickou roli při škálování hraje editace. Ne pokoušet se dělat všechno, ale vybrat jen jednu věc, která má ohromný potenciál.
Rozdíl mezi tím, kdo chce škálovat a kdo tak tak zvládá růst, je právě v editaci. Já, jako externí síla, dokážu oba majitele (škálovacího i růstového) přimět k tomu, aby pracovali na jednom hlavním projektu. Aby si vybrali věc, která má největší dopad a nejvíce jejich byznys posune dopředu. Majitelé potřebují disciplínu a skutečně nedělat spoustu věcí, které jsou fajn a dobré, ale ty které byznysu pomohou.
Potřebují maximální úsilí vložit do jedné činnosti. Obě skupiny přiměju k tomu, aby měly jeden projekt, jednu věc, kterou teď dotahují. Ti, co svůj byznys nebrzdí, se tak na tuto konkrétní věc, která má dopad, dokáží soustředit. Vezmou si ji k srdci, a tento jeden projekt žijí.
Majitelé, co svoje podnikání spíše brzdí, se při editaci soustředí na jinou věc - kolik toho nemohou dělat. Mají pocit, že musí dělat všechno. Že nemůžou nic pustit a když to nezaplatí zaměstnance, tak by to měli dělat oni.
Jakou věc byste vybrali vy, pokud byste měli dělat jen jednu, která má největší dopad?
Dominika
P.S.: Potřebujete udělat neporazitelnou nabídku? Objednejte cenotvorbu.