Cenotvorba: Hodinovka znejišťuje klienty

(seriál hodinovka není cenotvorba)

Očekávání mezi vámi a klientem se často rozcházejí. Vy chcete například dodávat nejvyšší kvalitu a mezitím klienti chtějí jen “rychlovku”. Z těchto rozdílných očekávání pak pramení všechny ty vtipné historky o tom, že klient chce auto za cenu bicyklu.

Když klientovi řeknete, že si za službu účtujete 2000 Kč za hodinu, klienta taková informace často znejisťuje. A to i když dáte odhad, že celková cena tedy bude 7 000 až 13 000 Kč. 

Nezapomeňte, že klient nějakou dobu na světě je a za tuto dobu nasbíral celou řadu negativních zkušeností. Plus každá negativní zkušenost je pro klienta silnější než 20 pozitivních. Takže i když poměr mezi pozitivními a negativními je 20:1, pro klienta je ta negativní silnější a dává si pozor.

Proto si bude dávat pozor i na to, jestli si náhodnou neúčtujete více.

Je jedno jestli účtujete 5000 Kč nebo 500 Kč za hodinu. Klient si to podvědomě hlídá. A i když jste úplně féroví a nikdy byste klientovi neúčtovali hodiny, které neodpracujete, neznamená to, že toto o vás ví také klient.

 

P.S.: Jak podat klientovi hodinovku alias cenu za vaše služby či produkty? Na problém se můžeme kouknout v rámci konzultace.

Sdílet:

Odebírat newsletter:

Know-how

Powerpricing s Dominikou

Pravidelný newsletter plný know-how o cenotvorbě, byznys architektuře a strategii. Přidejte se!

Know-how
Copyright 2024
dominika@maminkatelky.cz
facebookenvelopelinkedinangle-downxingpaper-planepinterest-pwhatsappcommentingcrossmenu