Někdy člověk nechce zdražit. Někdy zdražování bolí. Jindy se bojíte ztratit stávající klienty. Nebo nevíte, jak budou reagovat.
V takovém případě prostě ceny můžete otestovat. Zcela jednoduše bez emocionálního zatížení. Ceny můžete testovat na úplně nových klientech. Neurazíte tím stávající a uvidíte, jak vám na ně noví klienti reagují. U nových klientů nemáte emocionální vazbu, která by vás svazovala.
Stát se mohou 3 věci:
V prvních dvou případech máte jasné potvrzení správné ceny. Ve ve třetím případě víte, že novou cenu musíte posunout někam blíže původní ceně. Nezdražit o tolik.
Celkově se vám podaří si potvrdit 2 věci:
S novými cenami se mentálně srovnáte a pak nebude takový problém se stávajícími klienty tyto ceny dorovnat.
P.S.: Potřebujete nastavit správně ceny a pak je otestovat? S nastavením vám ráda pomůžu.