Cenotvorba: Nové ceny otestujte na …

Někdy člověk nechce zdražit. Někdy zdražování bolí. Jindy se bojíte ztratit stávající klienty. Nebo nevíte, jak budou reagovat.

V takovém případě prostě ceny můžete otestovat. Zcela jednoduše bez emocionálního zatížení. Ceny můžete testovat na úplně nových klientech. Neurazíte tím stávající a uvidíte, jak vám na ně noví klienti reagují. U nových klientů nemáte emocionální vazbu, která by vás svazovala.

Stát se mohou 3 věci: 

  • většina nových klientů cenu akceptuje bez problémů
  • někteří cenu akceptují a někteří ne
  • noví klienti cenu vůbec neakceptují

V prvních dvou případech máte jasné potvrzení správné ceny. Ve ve třetím případě víte, že novou cenu musíte posunout někam blíže původní ceně. Nezdražit o tolik. 

Celkově se vám podaří si potvrdit 2 věci: 

  1. Ceny jsou pro trh akceptovatelné.
  2. Ceny umíte komunikovat.

S novými cenami se mentálně srovnáte a pak nebude takový problém se stávajícími klienty tyto ceny dorovnat. 

P.S.: Potřebujete nastavit správně ceny a pak je otestovat? S nastavením vám ráda pomůžu.

Sdílet:

Odebírat newsletter:

Know-how

Powerpricing s Dominikou

Pravidelný newsletter plný know-how o cenotvorbě, byznys architektuře a strategii. Přidejte se!

Know-how
Copyright 2023
dominika@maminkatelky.cz
twitterfacebookenvelopelinkedinangle-downxingpaper-planepinterest-pwhatsappcommentingcrossmenu