Vzhledem k tomu, že intenzivně řeším kopírování (které je dotaženo ad absurdum), tak musím veškerý svůj obsah chránit.
Můj pracovní postup například pro články je takový:
Pokud zjistíme, že se někdo inspiruje tak, že si věci ode mě “půjčí” a vydává za svoje, tak shromáždíme důkazy. Všechno nafotíme, pořídíme printscreeny.
U některých osob to “půjčování” trvá čtvrtým rokem, takže všechny tyto náhodné incidenty také zveřejním na blogu a na sítích.
A jak máte ochránit vy sami sebe?
Mrkněte se na https://mytitle.com/. Podmínky nejsou nijak dramatické. A až vám někdo bude říkat, že se vaše práce nedá ochránit, není to pravda. Dá. Jen to chce mít shromážděné důkazy. K tomu https://mytitle.com/ pomůže.
Za doporučení https://mytitle.com/ díky Jindře Šulcové a jejímu projektu Braň svou značku.
P.S.: Potřebujete vyřešit důležitou otázku v podnikání? Objednejte si konzultační call. Během dvou hodin se pořádně ponoříme do vaší otázky a probereme ji. Dostanete jasné akční kroky, žádná motivačka.