Sháním úklid. Vím, že po našem městě jezdí několik aut s nápisy úklidu. Dělají si asi dobrý marketing, ozvu se jim. Vždycky preferuji hladkou a efektivní komunikaci.
Jdu na web, nedá se v tom vyznat, a tak zvedám telefon. Chci prostě jednorázový úklid.
A: … ale to chcete generální úklid.
B: No vlastně ani ne: jen vysát vytřít, aby to bylo připraveno a umýt okna.
A: No tak to chcete generální, vyčistit spáry a vydrhnout.
B: To jsem nechtěla.
A: Tak si nastudujte web a udělejte objednávku.
B: Já myslela, že mi poradíte.
A: No to si stejně musíte objednat přes web. Pošlete mi objednávku přes formulář.
Tomu jsem se chtěla vyhnout. Web je samo o sobě peklo. Když rozkliknu ceník, má to asi 60 řádků.
Trhám si vlasy.
Emoce pracují naplno. Chtěla jsem si ušetřit práci, ale to si to raději uklidím sama. Chtěla jsem po telefonu poradit, co budu potřebovat, ale nedostala jsem to. Chtěla jsem po telefonu slyšet, kolik to bude stát. A nedozvěděla. Od nich si už nic neobjednám. No jo emoce.
Spotřebovala jsem příliš mnoho psychické energie a raději odcházím jinam.
Po celou dobu to pozoruje moje poradenská část. Jejda, takto se to nedělá. Pojďme na to strategicky:
Správný ceník prostě nemá 60 řádků, protože to klienta zahltí. Správný ceník je zjednodušující - pro klienta pochopitelný na první dobrou. A to i když se tam nevlezou všechny nuance, protože ty se pak dají řešit příplatkami.
P.S.: Potřebujete vytvořit jednoduchou a intuitivní cenovou nabídku pro klienta? Provedu se vás cenotvorbou služeb.