Udržet jednoduchý byznys

  • Prodávat pár věcí.
  • Vystavět funkční procesy.
  • Nedělat všechno, ale jen to s největší přidanou hodnotou.

Jednoduchý byznys, aby se udržel, potřebuje:

  • být něčím pro lidi nezbytný
  • možnost opakovaných nákupů

Zbytné věci si lidé v určitých například krizových obdobích nekupují. Palačinky od pána ale koupí. Jsou za pár korun. Mám hlad, nezajdu tedy dnes do restaurace, ale zajdu na palačinky. Jsou za pár korun.

Když to není opakované, nebudou se lidi vracet a nebude to fungovat. Budete muset stále hledat nové klienty, a to je těžký boj.

Na palačinku si klidně můžete zajít každý týden.

Když to není nezbytné, tak chceme alespoň opakované. Jako gelové nehty. Ty si necháte udělat jednou a pak musíte chodit stále dokola.

Je vaše nabídka nezbytná? Můžou ji lidé nakupovat opakovaně?

 

P.S.: Potřebujete pomoci s nabídkou produktů a služeb, aby nebyla moc komplikovaná a zároveň vydělala? Sjednejte si konzultační call s Dominikou.

Sdílet:

Odebírat newsletter:

Know-how

Powerpricing s Dominikou

Pravidelný newsletter plný know-how o cenotvorbě, byznys architektuře a strategii. Přidejte se!

Know-how
Copyright 2024
dominika@maminkatelky.cz
facebookenvelopelinkedinangle-downxingpaper-planepinterest-pwhatsappcommentingcrossmenu